Kompendium dobrych praktyk

Żywność ekologiczna i tradycyjna stale się coraz bardziej powszechna. Popyt klientów sprawia, że jeden za drugim gospodarstwa rolne zaczynają ukierunkowywać się na ten segment rynku. Część proponuje produkty ekologiczne, inni oferują produkty regionalne i tradycyjne. Faktem jednak jest, że prowadzenie biznesu jakim jest agro handel wcale nie jest łatwe.

Broszura

Kompendium w formie elektronicznej

Temat dobrze zbadała Fundacja Agrinatura, której jednym z celów jest wsparcie obszarów wiejskich w rozwoju. Fundacja szczegółowo zbadała temat rolnictwa ekologicznego w Polsce oraz rynek produktów regionalnych. Na bazie badań opracowana została broszura dobrych praktyk, która śmiało można powiedzieć jest podstawową lekturą dla przedsiębiorców mających sklep ze zdrową żywnością lub zajmujących się tematem produktów regionalnych i tradycyjnych.

Broszura opisuje szczegółowo cztery najważniejsze obszary, jakimi są: wytwarzanie, promocja, budowanie marki, dystrybucja, wśród nich m.in. kwestie prawne produkcji i handlu oraz praktyczne przykłady opowiadane przez polskich przedsiębiorców. Opracowanie zostało wydane w 2013r pod patronatem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich.

 

Kategoria: Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top