Filmy instruktażowe

Szczegółowe opisy i filmy ułatwią Ci zarządzanie własnym sklepem. Wybierz poniżej interesujący Cię temat. W razie pytań służymy pomocą.

Dostęp do zarządzania sklepem

Po uzyskaniu dostępu administrator prześle Ci dane potrzebne do logowania. Aby przejść do zarządzania sklepem należy do adresu własnego sklepu dodać końcówkę /zaplecze, np. www.nazwa-sklepu.agropaczka.pl/zaplecze Pojawi się okienko logowania, gdzie wpiszesz przekazane dane dostępu. Jeśli nie pamiętasz swego hasła kliknij w link Zagubione hasło? System wygeneruje nowe hasło i prześle je do Ciebie mailem.

Zarządzanie kategoriami

Wszystkie produkty w sklepie umieszczane są dla przejrzystości w kategoriach, np. owoce czy warzywa. Dobrą praktyką jest wprowadzać w kategorii do kilkunastu produktów. Jeśli jest więcej produktów można wprowadzić bardziej szczegółowe podkategorie, np. owoce: 1) drzew, 2) krzewów. Każdej kategorii możemy ustawić opis oraz zdjęcie aby klienci łatwiej orientowali się w podziale produktów.

Zarządzanie produktami

Zanim zaczniesz wprowadzać nowy produkt dobrze przygotować sobie jego:

  • nazwę (do 25 znaków)
  • krótki opis (1 zdanie)
  • długi opis (kilka zdań szczegółowe informacje)
  • zdjęcie (najlepiej na białym tle; jeśli trzeba to kilka zdjęć)
  • cenę (stawkę vat jeśli dotyczy)
  • ilość dostępnych sztuk (o ile to możliwe)


Jeśli masz kilka wersji jednego produktu, różniących się drobnym szczegółem, nie musisz wprowadzać kilku produktów. Sprawdź Wersje produktów aby poznać sposób konfiguracji.

Wersje produktów

W chwili kiedy produkt występuje w kilku wersjach, np. ze względu na pojemność, ilość sztuk w opakowaniu, itp należy użyć tzw. kombinacji atrybutów, np. jajko dostępne w rozmiarach L i XL. Kluczową zmianą dla każdej z kombinacji jest wpływ na cenę. Warto również uwzględnić cenę za jednostkę produktu, np. dla miodu w słoiku 1,5L pod zwykłą ceną podaj informacyjnie cenę za 1L.

Oferty specjalne

Możesz ustawić wyprzedaż albo czasową promocję, poprzez zniżkę procentową lub kwotową. W każdym przypadku produkty zostaną odpowiednio wyróżnione w sklepie.

Nasze stoiska

Jeśli poza internetem Twoje produkty dostępne są także w sprzedaży tradycyjnej zaznacz to na stronie. Wypisz punkty, dni oraz godziny, w których handlujesz. Wpisz także własny adres, jeśli akceptujesz sprzedaż bezpośrednio w gospodarstwie.

Realizacja zamówienia

O każdym nowym zamówieniu zostaniesz poinformowany mailem. Zamówieniami zarządzasz w zapleczu sklepu. Dzięki kolorom oznaczającym stany zamówień łatwo nadzorować sytuację. Dla Twojej wygody, zamówienia na różnym etapie przygotować są oznaczone innymi kolorami. Pamiętaj, aby po każdej akcji zmienić stan zamówienia; przede wszystkim zrealizowane zamówienia ustawiaj jako zakończone.

Top