- Wymagania sprzętowe
- Koszty
- Jak otrzymać 10 % zniżki
- Instrukcja przygotowania sklepu
- Kilku sprzedawców
Wymagania sprzętowe
Potrzebny jest komputer z dostępem do internetu. Z serwisu jak i ze sklepów internetowych korzysta się przez przeglądarkę internetową, zalecana jest możliwie najnowsza wersja.
Koszty
Wdrożenie dla Sprzedawcy oraz utrzymanie strony czy sklepu internetowego opłacane są w formie abonamentu miesięcznego. Oprócz pomocy przy uruchomieniu cena zawiera także pakiet startowy – więcej o wdrożeniu. Przy płatności jednorazowej 12 miesięcy z góry przysługuje dodatkowo 1 miesiąc gratis oraz zestaw dodatkowych materiałów reklamowych. Inne niestandardowe rozwiązania na życzenie ustalane są indywidualnie.
Dla Sprzedawców chcących skorzystać tylko z reklamy istnieje opcja stałej reklamy ze strony serwisu, również w formie abonamentu. Pakiet reklamowy zawiera wpis na stronie, obecność na mapce i w wyszukiwarce. Do tego możliwość organizowania akcji promocyjnych w mediach prowadzonych przez serwis. Istnieje też możliwość zamówienia indywidualnych materiałów reklamowych. Sprawdź dostępne warianty.
Konsumenci korzystają ze sklepów bezpłatnie.
Jak otrzymać 10% zniżki
Idea Agropaczki ma tym większą siłę, im więcej ludzi się o niej dowie. Dlatego też promowanie serwisu nagradzane jest specjalnym bonusem. Kiedy zdecydujesz się na wpis reklamowy w serwisie, otrzymasz zniżkę 10% od kwoty abonamentu. Wystarczy, że polubisz profil Agropaczki na facebooku oraz umieścisz na swojej stronie internetowej odnośnik do serwisu Agropaczka. Możesz to zrobić przez wstawienie logo lub informacji o współpracy, np. „Popieram ideę Agropaczka”.
Pobierz logo Agropaczki do wykorzystania na swojej stronie internetowej.
Instrukcja przygotowania strony lub sklepu
Nowo-powstający sklep internetowy wzorowany jest na sklepie przykładowym; poniższa instrukcja odwołuje się do niego w dużej mierze.
Nazwa sklepu
Przygotuj nazwę dla nowego sklepu. Dobrym sposobem jest nazwanie sklepu od miejscowości w jakiej znajduje się gospodarstwo. Dzięki temu sklep będzie łatwo kojarzony w okolicy. Jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą nazwa firmy również się dobrze sprawdzi. Nie poleca się nazywać sklepu od nazwiska lub produktu; w momencie pozyskania wspólnika w biznesie lub poszerzenia asortymentu nazwa byłaby wówczas nieadekwatna. Nazwa powinna być unikalna w obrębie sieci Agropaczka.
Domena
Bazując na nazwie tworzony jest adres pod jakim dostępny będzie sklep internetowy. Adres będzie miał postać www.(nazwa).agropaczka.pl; Nazwa nie może zawierać polskich znaków.
Zakładka Gospodarstwo
Przygotuj opis swojego gospodarstwa/swojej firmy z uwzględnieniem asortymentu, pochodzenia produktów oraz obszaru na jakim działa sklep. Warto wypisać o szczególnych cechach działalności, o dodatkowych usługach, o ewentualnych wspólnikach. Aby wzbogacić opis przygotuj 2-3 zdjęcia.
Zakładka Dostawa i płatności
Ustal harmonogram dostaw w miejscowościach, do których dowozisz towar. Dobrze podać przybliżone godziny dostaw. Ustal koszt dostawy w zależności od wartości zamówienia.
Zakładka Nasze stoiska
Jeśli sprzedajesz towary również stacjonarnie np. na targach, straganach, w kioskach przygotuj dane takich miejsc. Potrzebne będą: adres, dni i godziny sprzedaży oraz zdjęcie.
Zakładka Regulamin
Przygotuj dane gospodarstwa lub firmy, opisz procedurę i zasady realizacji zamówień, ustal procedurę dla zwrotu lub wymiany towaru oraz anulowania zamówienia.
Kontakt
Przygotuj adres email oraz telefon kontaktowy dla klientów, które będą dostępne na stronie.
Kilku sprzedawców
Nie ma przeszkód aby jeden sklep w regionie zrzeszał kilku Sprzedawców wprowadzających do spółki różne produkty. Wówczas koszt uruchomienia i utrzymania sklepu rozkłada się na wszystkich wspólników. Przeczytaj więcej o sprzedaży grupowej.