Budowanie sieci klientów

Aktualne kontakty

Wykorzystaj aktualne kontakty na zbudowanie własnej sieci odbiorców. Przykład: Sprzedajesz na giełdzie rolnej czy targu. Klient przekonany do jakości Twoich produktów stale przyjeżdża po towar. Zaproponuj mu nową formę składania zamówień. Towar dostarczysz mu pod drzwi w dogodnym dla Was terminie. Zadowoleni klienci polecą Cię swoim znajomym.

Nowi klienci

Szukaj i zainteresuj nowych klientów. Nie ograniczaj się tylko do klasycznego handlu. Odwiedzaj hotele, punkty gastronomiczne, firmy i przedstawiaj swoją ofertę regularnej wygodnej współpracy. Może to być dostarczanie owoców do szkół lub dostarczanie potrzebnych towarów na przyjęcia czy wesela.

Nie ma straconych okazji

Wykorzystaj każdy moment aby promować swój biznes. Kiedy dostarczasz towar swoim klientom, nie bądź anonimowy, trzymaj ulotki pod ręką. Kiedy spotkasz w windzie lub na schodach jakąś osobę, zamiast mijać ją bez słowa, możesz przecież powiedzieć z uśmiechem „Uwaga, uwaga, świeże owoce (jajka, itp.). Idę do sąsiadów. Może Pani jest zainteresowana?! Zamówienie przez telefon/internet. Dostawa za darmo. Proszę oto ulotka”. Skuteczność w tym przypadku wzrasta wielokrotnie, w porównaniu ze zwykłym wrzuceniem ulotki do skrzynki.

Kategoria: Marketing

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top